Service en support

In tegenstelling tot fysieke winkels ben je met een webwinkel feitelijk nooit gesloten. Dan is het wel zo prettig als jij te allen tijde kunt rekenen op hulp en ondersteuning wanneer er een probleem voordoet. Of het nou technisch mankement, een afgekeurde betaling of een storing betreft, wij helpen je direct met het probleem middels onze support service.

Kan ik het zelf oplossen?

Ondernemers ondervinden de meeste problemen tijdens de opstart van hun webshops. Hoe voeg ik meer betaalopties toe? Hoe krijg ik mijn transactieoverzicht in Excel? De antwoorden voor de meest voorkomende vragen kan je gemakkelijk terugvinden in jouw Admin Panel. Hierin vind je uitgebreide documenten en filmpjes waarin wij je stap voor stap op weg helpen naar de gewenste oplossing.

Persoonlijke service

Uiteraard zullen er situaties voorkomen waarbij persoonlijke ondersteuning gewenst is. Wanneer je de online transactieverwerking via Easy Payment Services laat lopen garanderen wij jou deze persoonlijke service. Geen keuzemenu’s of wachtmuziek, bij ons krijg je direct jouw persoonlijke accountmanager aan de lijn die je verder kan helpen. Ook buiten kantooruren zijn wij telefonisch bereikbaar om jouw vragen te beantwoorden. Zo kan je doordeweeks tot 22.00 uur bij ons terecht.

Storingsdienst

Wij begrijpen dat jouw webshop 24/7 online moet kunnen zijn. Daarom zijn wij altijd bereikbaar in het geval van een storing. Of het nu een feestdag of een zondagochtend is, via ons 24/7 storingsdienst zijn wij 24 uur per dag bereikbaar.

 

Features

Boekhouding

Via het Admin Panel kun je elke uitbetaling of transactieoverzicht van elk gewenste periode exporteren naar jouw boekhoudprogramma en/of Excel door het downloaden van een zip-bestand. Hierin vind je drie verschillende bestandsoorten: csv (Excel), mt940 (boekhoudprogramma’s) en pdf.

Boekhoudmodules

Voor enkele bekende boekhoudprogramma’s hebben wij een speciale module ontwikkeld waardoor transactiegegevens en openstaande facturen direct synchroniseren met jouw boekhoudsysteem. Zo hebben wij al een automatische koppeling ontwikkeld met e-Boekhouden.nl en Exact Online.

Smartphone app

Direct een betaallink aanmaken voor een ontvangen order per e-mail? Of wil jij de status van een specifieke betaling op jouw telefoon checken? Dit kan allemaal met de handige mobiele app. Deze smartphone app is beschikbaar voor zowel Andriod als iOS toestellen.                                                                                                                                                                                        

Clearings

Wil je zelf bepalen wanneer en met welke frequentie jouw ontvangen betalingen worden uitbetaald? Bij ons kan je zelf frequentie van de zogenoemde clearings bepalen. Of het nou de eerste dag van de week of de laatste dag van de maand is. De clearing frequentie kan je op elk gewenst moment aanpassen.                                                                                      

Recurring Payments

Maken jouw klanten gebruik van producten of diensten op basis van herhaalbetalingen in de vorm van een lidmaatschap of abonnement? Wij bieden diverse mogelijkheden om terugkerende betalingen te incasseren. Dit doen wij via automatische incasso, tegenwoordig ook wel recurring SEPA direct debit genoemd.

Restituties

Als webshopondernemer heb je te maken met veel retourzendingen en annuleringen. Dankzij een eenvoudig restitutiesysteem kan je snel en gemakkelijk de klant terugbetalen. Voor verschillende open source e-commerce platforms hebben wij deze functie tevens in het e-commerce systeem geïntegreerd.

Second Chance

Het komt vaak voor dat klanten producten bestellen maar uiteindelijk afhaken wanneer zij in het betaalscherm komen. Met de feature ‘Second Chance’ ontvangt de klant een betaalherinnering inclusief betaallink per e-mail om de bestelling alsnog af te kunnen ronden.

Statistieken

Het hebben van inzichtelijke statistieken is cruciaal voor een succesvolle bedrijfsvoering. Via het Admin Panel vraag je gemakkelijk de statistieken op van elk gewenste variabele. Wij vertalen deze data direct in een overzicht, diagram of grafiek. Deze statistieken kan je tevens laten exporteren naar pdf of csv.

Meerdere gebruikers

Beheer jij met meerdere collega’s de website? Of wil jij jouw partners toegang verlenen? Via het Admin Panel voeg je gemakkelijk meerdere gebruikersaccounts toe waarmee zij toegang krijgen tot het Admin Panel. Per gebruiker kan je verschillende toegangsrechten verlenen. Ideaal om bijvoorbeeld jouw webshop ontwikkelaar of ICT-medewerker toegang tot de benodigde documentatie te verlenen.

Meerdere webshops

Worden jouw producten of diensten via verschillende verkoopkanalen aangeboden? Heb jij bijvoorbeeld meerdere webshops onder dezelfde KvK-inschrijving? Via ons beheer je gemakkelijk en overzichtelijk alle online transacties via één account.